Het is voorbij! - Reisverslag uit Westmalle, België van kasterlee - WaarBenJij.nu Het is voorbij! - Reisverslag uit Westmalle, België van kasterlee - WaarBenJij.nu

Het is voorbij!

Door: Juf Kris

27 Juni 2015 | België, Westmalle

Hopelijk zijn jullie al wat uitgeslapen. Wij, de juffen en meester Koen hebben gisteren samen nog wat nagepraat over onze driedaagse in de mooie bossen van de Hoge Rielen. Wij hebben er weer echt van genoten. Het was een toffe groep, iedereen heeft het beste van zichzelf gegeven. Het is leuk om de foto's te bekijken. In deze blog proberen we een indruk te geven van wat wij allemaal beleefd hebben.
Er volgen maandag nog wat verslagen hierbij - zo kunnen we nog lang nagenieten.
Dank je wel aan alle ouders die ons hierbij geholpen hebben : van meerijders tot volgwagen, zeker ook Yolande en Marc voor hun tijd en camionette voor fiets en bagagevervoer, iedereen die onze blog bekeken heeft en erop gereageerd (we hebben wel geen tijd gehad om de kinderen de reacties te laten lezen - dit kunnen ze nu doen), alle juffen en meester die met deze uitstap al lang bezig zijn zodat dit weer onvergetelijke driedaagse zijn, alle kinderen voor hun ongelooflijke inzet, hun enthousiasme,.......Kortom om niemand te vergeten : DANK JE WEL IEDEREEN!!!!!!!!!!

• 27 Juni 2015 - 15:50

Caminofrans: