Op verkenning - Reisverslag uit Westmalle, België van kasterlee - WaarBenJij.nu Op verkenning - Reisverslag uit Westmalle, België van kasterlee - WaarBenJij.nu

Op verkenning

Door: juf Kris

Blijf op de hoogte en volg

02 Juni 2015 | België, Westmalle

Op 13 mei gingen wij, juf Christel, juf Kim en juf Kris van het secretariaat op verkenning naar de Hoge Rielen. Waar is ons paviljoen? Hoe zijn de slaapkamers? Waar kunnen we in het bos ravotten? Ziet het er goed uit? Ieder van ons had andere vragen, maar het antwoord is voor ieder van ons hetzelfde :
JA!!!!!! Het ziet er heel goed uit, een leuk, centraal gelegen paviljoen met veel plaats rondom om te spelen, kampen te bouwen,..

We hebben er enorm veel zin in en hopen dat jullie samen met ons vanaf nu gaan aftellen tot we op 24 juni kunnen vertrekken.
Hierbij alvast de eerste foto's zodat ook jullie al een beeld krijgen.

  • 02 Juni 2015 - 13:38

    Klas Zes A:

    We kijken er al naar uit!
    We zullen zeker aftellen! Nog 22 dagen!!!
    We zijn zeer benieuwd..
    De kamers zien er superleuk uit.

    Groetjes van 6A

  • 02 Juni 2015 - 14:59

    Klas 6B:

    6B ziet ook erg uit naar de bosklassen.
    We zijn erg benieuwd en kunnen bijna niet wachten.

    Groetjes, 6B

  • 03 Juni 2015 - 15:02

    Nicolas:

    Jow

    deze meerdaagse gaat mega leuk worden de kamers zien er nice uit en wij gaan ons daar AMUSEREN!!!!!

    groetjes nicolas

    :) :) :) :) :) :) :)

  • 04 Juni 2015 - 16:57

    Jelle G.:

    Wow,wat een chique kamers!
    En ook (hopelijk) heel leuke activiteiten!
    Daar gaan we ons niet vervelen!
    't Is ook een heel schoon domein.

    grt's,JELLE

    #ikkijkeralnaaruit

  • 04 Juni 2015 - 17:32

    Luna Baeke:

    ik ben al heel benieuwt !!!!!!
    ik weet al dat het leuk word en supper TOF
    we gaan ons geen seconde vervelen !!!!!!!!
    het word gewoon fantastich !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik kan gewoon niet wachten tot het zoo ver is en julie ?????
    tot dan iedereen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    GROTE groetjes luna B. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 04 Juni 2015 - 18:12

    Jelle G.:

    Nog 20 dagen...En dan zijn we er (maar eerst nog wachten)

    grt's JELLE

    #Ikkannietmeerwachten

  • 04 Juni 2015 - 18:20

    Julie:

    Ik kijk er al naar uit op onze meerdaagse.
    Ik ben benieuwt wat we allemaal gaan doen.
    Jullie ook ?

    IK GA ME AMUSEREN !!!!!!!!!!



    GROETJES Julie

  • 04 Juni 2015 - 19:02

    Andreas:

    dat wordt hier tof ik kan echt niet wachten!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    we GAAN LOL MAKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 15 Juni 2015 - 19:29

    Jinte:

    We gaan er veel lol maken. Ik heb er al zin in jullie ook??

  • 17 Juni 2015 - 11:50

    5A:

    Wij kijken allemaal vol spanning uit naar onze meerdaagse in Kasterlee! De juf en heel wat kinderen voelen zich wel een beetje zenuwachtig, niet wetend wat er precies staat te gebeuren.
    Leuk die bakfiets, zeg, we hopen dat we ook een keertje mogen rijden of misschien wel meerijden?
    Willia-Roos is er niet echt gerust in dat ons eten wel lekker zou smaken, geen zorgen, de juffen en de meester weten al beter! Het eten is megalekker! Lowie hoopt stilletjes dat zijn vroege beduurtje op de meerdaagse niet van tel is, we zullen zien!
    Wist je dat wij daar ook een jarige zullen vieren, rarara ...

    Groetjes van de bende van 5A

  • 17 Juni 2015 - 12:31

    Jarne:

    How jo dat is daar wel schoon hè .
    Ik hoop echt dat we daar als laatste avond heel laat gaan slapen;) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
    Ja dat wordt daar heel lol:)

    Waar zijn die handjes

    DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG EN TOT DAN ;)

    YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 17 Juni 2015 - 12:55

    Dana:

    Ik hoop ook dat laat gaan slapen
    ik kijk er erg naar uit
    het wordt super leuk!!!!!!!!!!!!!!:)
    :) lol wordt het(: !!!!!

    gr. Dana:)

  • 17 Juni 2015 - 16:45

    Fleur En Maxime:

    het ziet er echt heel leuk uit !
    we kunnen echt niet wachten om te vertrekken en
    om al die leuke dingen te doen
    het gaat zoo leuk zijn
    xxxxx maxime en fleur

  • 17 Juni 2015 - 19:28

    Luna N.:

    Ik heb er heel veel zin in IK KAN NIET WACHTEN!!!
    Het eten bleikt heel lekker te zijn.
    Ik kan niet wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WE GAAN ER HEEL VEEL LOL MAKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    groetjes Luna N.

  • 17 Juni 2015 - 19:36

    Luna N.:

    Ik was nog iets vergeten,
    Ik kijk er ook heel erg naar uit!!!
    EN JULLIE OOK??????????????






    groetjes alweer Luna N.

  • 21 Juni 2015 - 10:41

    Yordi Verbelen:

    ik kijk er al naar uit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Westmalle

Actief sinds 02 Juni 2015
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 7484

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: