Een stralende vrijdagmorgen - Reisverslag uit Westmalle, België van kasterlee - WaarBenJij.nu Een stralende vrijdagmorgen - Reisverslag uit Westmalle, België van kasterlee - WaarBenJij.nu

Een stralende vrijdagmorgen

Door: Juf Kris

26 Juni 2015 | België, Westmalle

Vanmorgen was het heel wat stiller dan gisteren. Zou dat komen door de vermoeidheid van het fuiven gisterenavond? Het was een keileuk feestje. Er is gedanst, gedronken, gesnoept. De kinderen van Mariagaarde kunnen feesten. Wij, de juffen en meester Koen, zijn blij dat we dit weer hebben mogen meemaken, bekijken, we hebben er van genoten.
Ondertussen zijn de koffers gepakt, alles staat klaar om gewassen te worden. De kinderen zijn ofwel op survival ofwel met kaart en kompas aan de slag. Deze middag staat er tomatensoep, kip met rijst, en dame blanche op het menu.
En of ze een geluksdag hebben, als verrassing hebben wij voor hen ook een ijskar laten komen. Dus het zullen vandaag twee ijsjes worden. Maar ze hebben dit verdient. Zij hebben echt alles gegeven bij de activiteiten, er is gelachen, gezongen, en ja natuurlijk af en toe ook wat gekibbeld.
Het lukt me heel moeilijk om hier ter plaatse fotos te posten bij deze blog. Ik maak er morgen in Westmalle tijd voor zodat jullie zondag, maandag,......nog veel naar de blog kunnen kijken. Ook moeten de kinderen thuis maar eens naar jullie massale berichtjes lezen. Hier ontbreekt echt de tijd hiervoor!
Tot straks hier in de Hoge Rielen of aan de school!

• 26 Juni 2015 - 12:00

Moeke Van Marie:

Hallo Allemaal,

Dat is precies weer een hele leuke avond geweest, een goeie afsluiter en ja moe zullen ze zeker wel zijn na zo'n opdrachten. Het weer hadden jullie alvast mee, daar zal nog lang over nagepraat worden;

Grtjs

• 26 Juni 2015 - 12:18

Hilde Mama Van Julie Van Ginneken :

hoi iedereen
    veel lol en plezier gehad zo te zien en te lezen en ja aan alles komt een eind
    de driedaagse zit er bijna op nog enkel uurtjes en ja dan gaan we richting Westmalle geniet er nog van en tot strakjes

groetjes Hilde

• 26 Juni 2015 - 14:01

Maricar:

Dag lieve shaina...we komen jij al halen subiet ik hope dat jullie daar goed geamuseerd hebt...kusjes...

• 26 Juni 2015 - 16:03

Jill ( Mama Hanne):

Hoi,

Er was er hier een met een bang hartje vertrokken maar ze heeft zich super geamuseerd.
    Alvast een super dikke mercie aan alle juffen en ook de meester natuurlijk, voor de leuke activiteiten en de goede zorgen.
    Ik denk dat er hier een goed gaat slapen straks.

Tot maandag

Jill