Klaar voor de laatste avond - Reisverslag uit Westmalle, België van kasterlee - WaarBenJij.nu Klaar voor de laatste avond - Reisverslag uit Westmalle, België van kasterlee - WaarBenJij.nu

Klaar voor de laatste avond

Door: Juf Kris

25 Juni 2015 | België, Westmalle

Het was weer een leuke actieve namiddag. Er is geklauterd, gefietst, ......ze zullen het allemaal wel vertellen.
En dan onze bonte avond. Eerst moest er hout gesprokkeld worden want we staken een kampvuur aan! En bij deze zomerse temperaturen. Af en toe werd het wel warm. En we hadden bezoek van onze school. Mevr directrice , juf Kris, juf Brigitte en juf Annemie van de lagere school. Juf Marij , juf Sofie en juf Ils van de kleuterschool! Meester Koen zijn vriendin met kleine Thijs. Enkele groepjes hadden leuke actjes voorzien, van dans tot een liedje, zelfs reclameboodschappen. Een dikke bravo voor deze dapperen! Maar ook wij, de juffen meester Koen hadden iets voorzien, bij hen kwam Eufrazie Van Doemelen op bezoek. Ook een grote verrassing was de act van de juffen van de lagere school. Geerte had haar gitaar meegebracht want bij een kampvuur moet gezongen worden. Vrolijke vrienden, tante in Marokko,...
Ondertussen zijn we terug aan ons paviljoen en is meester Koen muziek aan het opzetten en dan kan de fuif beginnen. Chips, cola, fanta,....alles is voorzien, voor de sfeer moeten ze zelf zorgen.
Het zal een korte nacht zijn.

• 25 Juni 2015 - 22:54

Aneke (mama Britt):

Dag lieve schat!
    Wat ziet het er leuk uit! Ik heb op de foto's gezien dat je al goed gelachen hebt!
    Ik ben blij dat jullie z'n goei weer hebben. Geniet nog van jullie laatste dag & maak nog veel plezier!!

• 26 Juni 2015 - 06:39

Kristien (mama Lieselot):

Opstaan, opstaan,... Gisteren goed gefeest ! Vandaag ook fris en monter voor de laatste dag.
    Geniet er nog allemaal van zodat we straks allemaal vuile en vermoeide kinderen terug zullen zien.

• 26 Juni 2015 - 07:39

Marc ( Papa Van Yordi ):

Goooooood morning allemaal
    Hallo Yordi, alweer de laatse dag, ik vermoed dat de tijd gevlogen is.
    Hoe was de fuif gisteren avond ( waaaaaar zij die handjeeeees)? Veel plezier gehad ?
    Geniet van de laatste momenten!
    We zien je straks, we zullen blij zijn dat we je terug in huis hebben.

Groetjes

Mama Papa en Vicky

• 26 Juni 2015 - 08:17

Helen (mama Van Rosalie):

Goeiemorgen lieve Rosalie,
    Wat een feest zal dát geweest zijn zeg. Leuk!!! Ik ben zo benieuwd om jouw verhalen te horen straks. Was je blij met je schoenen.? Ga eerst nog maar fijn genieten vandaag en dan zie ik je vanmiddag weer YEAHH !!!
    Dag schattie XXXX Tot straks. Dikke knuffels van ons allemaal.

• 26 Juni 2015 - 08:22

Jill (mama Maxime):

Hey Maximeke,
    Dat moet een fantastische avond zijn geweest! En wat een verrassing dat de juffen en meester Koen zijn komen mee feesten...
    Jullie laatste dag... Geniet nog van die laatste uren!
    Wij zijn hier alvast de uurtjes aan het aftellen want we hebben je lang genoeg moeten missen!

Tot straks lieverd!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx mama, papa, Elise en Billie