Oeps, problemen - Reisverslag uit Westmalle, België van kasterlee - WaarBenJij.nu Oeps, problemen - Reisverslag uit Westmalle, België van kasterlee - WaarBenJij.nu

Oeps, problemen

Door: Juf Kris

Blijf op de hoogte en volg

25 Juni 2015 | België, Westmalle

Nee, jullie moeten niet schrikken. Jullie schatten zijn zich te pletter aan het amuseren, er is niet mis. Ik heb hen enkel daarnet nog extra drinkwater gaan brengen. Het kaart en kompasavontuur is in een grote open vlakte en met deze zuiderse temperaturen!
Ik merk enkel dat er een probleem is met de fotos die ik er vanmorgen heb opgezet. Sommigen zijn niet zichtbaar. Ik ga proberen dat deze namiddag te verhelpen. Binnen een kwartiertje is het etenstijd' frietjes!
Deze namiddag : een avonturentocht. Bruggen bouwen zonder nagels of touwen, deathride, zoals soldaten over muren kruipen en onder netten sluipen,....
Tot straks, dan zijn we er weer met meer......

  • 25 Juni 2015 - 12:06

    Broer Van Jelle:

    Amai, aan lekker eten ontbreekt het ginder precies niet.
    Al de activiteiten die jullie gaan doen zien er ook supertof uit.

  • 25 Juni 2015 - 13:02

    Mama Jinte:

    FRIETJES!!!
    Gelukzakken! Dat krijg jij nooit bij ons thuis... (grapje)

    De activiteiten zien er kei tof uit! Ik wou dat ik ook terug 11 was!!!

  • 25 Juni 2015 - 15:08

    Fabienne:

    Nog veel plezier,het ziet er allemaal heel leuk uit.We missen je allemaal heel hard (ok de broers iets minder haha) Nog vele groetjes van mama,papa en de broers xxx

  • 25 Juni 2015 - 15:34

    Mama Van Fleur Fordel:

    Hoi liefste Fleur, amai, jullie zitten niet stil hé! Het is precies een overlevingskamp

  • 25 Juni 2015 - 15:38

    Mama Fleur Fordel:

    Nu lees ik wéér maar 1zin van de hele tekst die ik geschreven heb! Sapperdeboeren....!!!
    Alé, ga niet alles terug schrijven, geef je nog een dikke knuffel en tot morgen!!! Mama Xxx

  • 25 Juni 2015 - 15:46

    Rita Vermeylen:

    Hallo Jelle, heb je genoten van de frietjes vanmiddag, dat zal wel en nu vanavond nog een feestje, het verlof kan niet meer stuk! Leuke activiteiten, het zonnetje van de partij 3 dagen om nooit te vergeten! Een dikke knuffel van opa en moeke!

  • 25 Juni 2015 - 15:52

    Vermeylen Rita:

    Hoi Yordi, Terwijl ik hier zit te bakken in de zon zijn jullie waarschijnlijk leuke dingen aan het doen! Geniet ervan jongen want dit zijn 3 dagen om nooit te vergeten! Dikke kus nonkel toon en tante rita!

  • 25 Juni 2015 - 15:58

    Hilde Mama Julie Van Ginneken:

    Hoi meid
    leuke toffe boel daar
    we missen je hier wel een beetje
    geniet er nog van en tot morgen xxx

  • 25 Juni 2015 - 16:05

    Celien Van Ginneken / Zus Van Julie Van Ginneken:

    Dag kleine aap,

    Maakt is da ge gauw terug thuis zijt want ik kan ni slapen.
    Maar allez amuseer u nog en tot morgen he, en doe de groetjes daar maar aan iedereen!!

    Xxx Celien

  • 25 Juni 2015 - 16:27

    Wendy (mama Fleur):

    Dag schatteke ik heb al gezien da ge goe vlotten kunt bouwen en dat ge u keigoe amuseert.Kom vrijdag maar vlug naar huis want een leeg bed zonder mijn fleur blijft toch raar ze.Dikke kus flodderke xxxxx

  • 25 Juni 2015 - 16:44

    Julie (zus Van Natalie):

    Dag Natje patatje,

    Het is precies plezant daar.
    Oefen maar goed met nat worden voor in Frankrijk
    Ik hoop dat je snel weer naar huis komt want het is hier maar stilletjes.
    Maak er nog 2 leuke dagen van!

    Dikke knuffel en kus van u kleine grote zus ;)

  • 25 Juni 2015 - 17:06

    Jill (mama Maxime):

    Hey schattie,
    Wat een gezellige bedoeling daar! Leuk om je zo te zien stralen!
    En de zon die de ganse dag van de partij is... Het kan niet meer stuk!
    Maak er nog een gezellige avond van Maximeke!
    Dikke knuf X
    Mama

  • 25 Juni 2015 - 17:11

    Peggy (mama Natalie):

    Hallo Natje
    Amai dat ziet er daar kei leuk uit. Je zal wel moe zijn morgen. Hier is alles ok we zijn al alles aan het klaar zetten voor de 2 feestjes dit weekend. Ik ben ook al wat aan het inpakken voor in Frankrijk want nu is het niet lang meer he. Tiana loopt jou soms wel wat te zoeken ze mist haar speelkameraad denk ik. En stillekes dat het hier is dat ben ik niet gewoon hihi. Maar morgen ben je al weer terug en kan ik weer genieten van de drukte en jou knuffels want die mis ik. Nog veel plezier en tot gauw
    Xxxjes mama

  • 25 Juni 2015 - 17:27

    Machteld (mama Lize):

    Geweldig, ik ben wel een beetje jaloers op jullie. Nog veel plezier deze avond en tot morgen!

    kusje
    Mama, papa,Sara en Polleke

  • 25 Juni 2015 - 17:53

    Sandra (mama Van Jill):

    Hey Jill! Wat een weer! Ben een beetje jaloers op jullie, zo leuk daar! Amuseer jullie nog want het is weer bijna voorbij.
    Veel xxx van mama

  • 25 Juni 2015 - 18:13

    Magda (moeke Van Jinte, Tante Van Andreas):

    Hey Jinte, Andreas en alle andere ravotters.
    Het ziet er weeral keileuk uit (zakken lopen, paal werpen ....) jullie gaan nog spijt hebben dat je morgen al naar huis moeten!
    Nog een toffe laatste dag in Kasterlee.
    Moeke

  • 25 Juni 2015 - 18:16

    BFF Van Lieselot Van Der Velde:

    Dag Lieselota,

    Zo te lezen doen jullie alleen maar super leuke dingen daar, ik hoop dat je er van geniet. :-)

    nog veel plezier

    dikke kus en knuffel van je BFF

  • 25 Juni 2015 - 18:34

    Livian, Mama En Papa ( Zus En Ouders Van Andreas):

    Hey Andreas,

    Waren het lekkere frietjes?
    Wij missen u wel een beetje heel veel.

    Amuseert u nog want het is weer bijna voorbij.


    VEEEEEL xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes van Livian, mama en papa!!!!!!!!!!!!!!!!!


    :D :D :) :) :) (hihi)

  • 25 Juni 2015 - 18:35

    Mama V Marie:

    Hey meid,

    Hopelijk heb je genoten van weeral een superleuke dag! Onze Loewie is een beetje jaloers... ;-)
    En vandaag frietjes, mmmm, wij hebben pasta gegeten!
    Geniet er nog van vanavond en morgen! Ik kijk er heel erg naar uit om je te komen halen morgen! Onze Flor zal ook heel blij zijn om jou te zien, hij had vanmorgen niemand om eventjes mee te knuffelen in de zetel...
    Tot morgen lieve schat, dikke kus en knuffel,
    Mama, papa, Loewie en Flor xxx

  • 25 Juni 2015 - 18:59

    Cindy (mama Ayna) En Emre (broer Ayna):

    Hey Ayna meisje,

    Emre zegt: " Zo te zien ziet het er stom uit!" (grapje, hahaha). Ik denk dat hij stiekem een beetje jaloers is. ;)
    Jimmy is aan het graven geslagen! Ik denk dat ze jou ook mist en zich een weg naar jou toe aan het graven is. Maar dat kan mama niet toelaten! Heb de gaten terug dicht gedaan (er zitten nu al 6 klinkers in de grond!) en wou haar in haar kotje steken, maar dat kreeg ik niet over mijn hart. Het was zo warm.

    Jimmy in de grond, mama op de grond in de tuin bezig geweest en jij? Ook over de grond gekropen en zo?
    Dan hebben we vandaag toch allemaal een beetje hetzelfde gedaan :)

    Groetjes,
    mama

    PS: wij hebben vandaag ook frietjes gegeten met een koude schotel. Hopelijk smaakte het bij jou net zo lekker als hier!

  • 25 Juni 2015 - 18:59

    Kurt Noelants ( Papa Luna ):

    Hey meid ,

    zo te zien hebben jullie je daar nog niet verveeld en zeker nog geen honger geleden.
    Het ziet er allemaal heel spectaculair uit wat jullie aan het presteren zijn.
    Geniet nog van je laatste avond en dag morgen .

    nog vele groetjes van mama , papa en zus

  • 25 Juni 2015 - 19:19

    Helen (mama Van Rosalie ):

    Hoi Rosalie, wat zijn jullie druk zeg, je doet leuke dingen hoor. Ik zie allemaal leuke, vrolijke foto's. En wat een mooi weer.... wauw!!! t Is stil zonder jou hier thuis, ik zal wel blij zijn als ik je morgen weer zie... ;-) . Ik ben vandaag met oma naar Breda geweest dat was heel gezellig. Ze is goed geslaagd. Nou lieve schat ik wens je heel veel plezier met alles wat je vandaag nog gaat doen. Ik verheug me op het volgende verslag en foto's. Een knuffeltje van Harry, een dikke kus van opa en oma en duizend kussen van je mama. Dag lieverdje xxxxxxxxxxxxx en natuurlijk een pootje van Cookie

  • 25 Juni 2015 - 19:50

    Katrin (mama Van Jelle):

    Hoi Jelle,
    Weer een leuke dag dag gehad precies! En met zo'n fantastisch weer kan het niet meer stuk!
    Ik ben vandaag ook op schoolreis geweest naar de speeltuin in Bladel. Erg leuk hoor! Onze kleuters hebben zich ook enorm goed geamuseerd!
    Het eten is er precies ook superlekker! Had jij de menu doorgegeven? Zo lijkt het wel!
    Maak er nog een leuke avond van en morgen zien we jou weer! We kijken er al naar uit!!!!
    Doe Yordi ook nog vele groetjes van ons!!!!!!
    Dikke knuffels, mama, papa en Wout


  • 25 Juni 2015 - 20:00

    Jill ( Mama Hanne):

    Hoi Hanne,

    Dat ziet er daar allemaal heel leuk uit.
    Het is hier maar stil in straat hoor.
    Kato en jelena hebben hier daarnet nog in t zwembad gezeten en het een beetje proper gemaakt voor jou morgen.
    Ik ben daarnet met Inge gaan wandelen en ze had nog een cadeautje voor u bij, ben benieuwd wat er in zit.
    Maak er nog een leuke laatste avond van en tot morgen.

    Dikke kus van mama,papa en Kato

  • 25 Juni 2015 - 20:04

    Ante, Tina En Wim (zus, Mama En Papa Van Lasse):

    Hoi Lasse,
    Ziet er daar geweldig plezant uit. Ante doet de groetjes en zegt dat je je geweldig moet amuseren. Veel plezier op het feestje straks.
    Tot morgen, Ante, mama en papa.

  • 25 Juni 2015 - 20:08

    Witse (broer Willia-roos):

    Haha nu heb je je reisje waar je zo lang naar uit keek!!
    Geniet er maar van!

  • 25 Juni 2015 - 20:45

    Liene Dochter Van Tinne:

    hopelijk vond je het tot nu toe al leuk mij ziet het er alvast heel leuk uitzien!!!



    tot morgen groetjes liene

  • 25 Juni 2015 - 20:52

    Nore Peeters Dochter Van Tine :

    Ik heb je gemist hopelijk vond je het leuk
    Tot morgen





    Groetjes nore Peeters

  • 25 Juni 2015 - 20:54

    Nancy (mama Mathias):

    Hey Mati

    Alles goed ginder aan de foto's te zien heb je u al heel goed geamuzeerd .
    Geniet er nog wat van want morgen is het gedaan

    slaapwel en dikke kusjes van mama,papa en Glenn

  • 25 Juni 2015 - 21:11

    Heidi (mama Van Jef):

    Hoi Jef,

    Wat een lekker eten (frietjes, spaghetti,..)
    Wat een lekker weer en wat een plezier.
    Je zult morgen veel te vertellen hebben.
    Nog één nachtje slapen en nog één dagje plezier.
    Geniet er nog van en tot morgen.
    P.S.: Ons zus heeft daarstraks aan tafel toch toegegeven dat ze u toch een beetje mist.
    dikke kussen van ons allemaal xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    mama, papa, Julie, Lupi en Orlando


  • 25 Juni 2015 - 21:12

    Mama Jinte:

    Ik denk dat jullie morgen nog niet naar huis willen komen...

    Geniet van je laatste avond. Niet te zat (dronken),... zot mag wel!

    Zowel wij (Sien, papa,porto en ik),als uwen eerste "joepie" wachten morgen op jou!




  • 25 Juni 2015 - 21:58

    Moeke Van Marie:

    Hey Marie,

    Weer een hele leuke dag gehad vandaag met veel zon en blije gezichtjes!!
    Geniet morgen nog van de laatste dag en slaap zacht!

    Dikke kus en tot morgen,

    Moeke xxx

  • 25 Juni 2015 - 22:23

    Yolande Mama Yordi:

    Hey Yordi

    Heb je je zonnecrème gebruikt, of ben je een rood kreeftje

    Ik heb gezien dat je je verband nog rond je vinger draagt, heb je nog zo'n pijn?

    Wen er al maar aan dat het bij ons geen zelfbediening restaurant is, waar je kan kiezen.
    Maar we hebben wel lekkere koeken en lekkere chocomelk

    Je laptop staat op jou te wachten, je spelletje werkt,( moest ik van papa zeggen)



    Tot morgen
    groetjes en vele kussen vanwege mama en papa en jaja ook Vicky


  • 26 Juni 2015 - 00:25

    Broer Van Natalie:

    Kom maar snel terug, ik heb u gemist! En ik hoop da ge toch een paar frietjes voor mij hebt overgelaten...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Westmalle

Actief sinds 02 Juni 2015
Verslag gelezen: 453
Totaal aantal bezoekers 7476

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: