Onze eerste activiteiten - Reisverslag uit Westmalle, België van kasterlee - WaarBenJij.nu Onze eerste activiteiten - Reisverslag uit Westmalle, België van kasterlee - WaarBenJij.nu

Onze eerste activiteiten

Door: Juf kris

Blijf op de hoogte en volg

24 Juni 2015 | België, Westmalle

Heel veel natte jongens en meisjes! Het was al.keitof deze namiddag. Er zijn vlotten gesjord, tonnen eronder gebonden met straffe elastieken, anderen zijn op fotozoektocht gegaan. Maar wat hadden zij een pech. Juf Tine had hen, wel per ongeluk, de verkeerde kant op gestuurd. Dus het duurde wel lang eer deze kinderen alles gevonden hadden. Normaal moesten zij de vlotten verder afmaken terwijl de eerste groep op fotozoektocht ging. Dit kon dus niet doorgaan. Dan maar vlug een vieruurtje verorberd en allemaal samen vlotten afwerken.
Et alors, le moment supreme. Wie zijn vlot kon blijven drijven. Allemaal! Het ene vlot wel wat langer dan het andere. Een groepje is zelfs tot bijna aan de overkant kunnen varen. Het was een gejoel, een gegil, een gelach,...het was leuk!
Kijk maar naar enkele fotos. Om half zes gaan we spagetti eten en daarna is het tijd voor de enige echte highlandgames. We weten nu al dat drie dagen veel te kort zal zijn!

  • 24 Juni 2015 - 17:05

    Kristien (mama Malien ):

    superleuk dat alles zo vlot verloopt..................
    Geniet genieter genietest er allemaal van....
    xxxxx voor iedereen

  • 24 Juni 2015 - 17:32

    Moeke Westmalle Van Jinte:

    Al een keitoffe dag geweest. Zijn de foto's dan uiteindelijk toch allemaal gevonden?
    Geniet nog van de spaghetti en de volgende 2 dagen, Want het zal weer vlug voorbij zijn. Groetjes aan iedereen.

  • 24 Juni 2015 - 17:56

    Kristien (mama Lieselot):

    Lieselot,
    Sjorren is voor scouts hé !

  • 24 Juni 2015 - 17:57

    Jill (mama Maxime):

    Heykes allemaal,
    Volgens mij hebben jullie al een supertoffe dag gehad!
    Ik ben stiekem wel wat jaloers...
    Verder genieten maar!!!
    Vele lieve groetjes xxxx

  • 24 Juni 2015 - 17:59

    Helen (mama Van Rosalie):

    Wat een spetterende dag! Goed begonnen jullie

  • 24 Juni 2015 - 18:01

    Helen (mama Van Rosalie ) :

    ;-)

  • 24 Juni 2015 - 18:13

    Nancy (mama Mathias ):

    Amai ziet er heel leuk uit en het zonnetje is ook van de party
    Mathias onze Glenn heeft supper gelopen hij was 4 de van de 25 lopers geniet er nog van want het zal snel om zijn
    Dikke kusjes mama,papa en Glenn

  • 24 Juni 2015 - 18:23

    Mama Van Jelle:

    Hoi Jelle, amai al direct aan de slag. En knappe vlotten gemaakt?
    Spaghetti zal je wel lekker vinden (de vis van deze middag was wel wat minder zeker :-p)
    Geniet nog van de highlandgames en dan goed slapen!
    P.S. op tijd voor het fototoestel springen hé !!!!

  • 24 Juni 2015 - 18:25

    Oma Hip (oma Van Fleurtje Fordel):

    Dat lijkt al een leuke dag geweest!!! vlotten bouwen zoals de mensen uit de oertijd ! wahw en niemand in 't water gevallen!
    Straks nog lekkere spagetti en dan in bed, nog leuk bijbabbelen met de vriendinnen!
    Mijn lieve Fleur, je weet he.... jouw Oma kan vliegen op haar bezem,
    Ik kom jullie bezoeken, als het donker is vannacht natuurlijk!
    Niet schrikken hoor, vertel het al maar aan je vriendinnetjes, ik breng ook mijn leuke vleermuisjes mee en ook Belleke, die mag achterop de bezem zitten.
    Nog veel plezier en tot vannacht!!!

  • 24 Juni 2015 - 18:47

    Mama Fleur Fordel:

    Hey liefste Fleurtje, had al eens een berichtje gestuurd, maar merk dat er maar de helft van te lezen valt? Dus hier ben ik nog eens! Vlotten gebouwd vandaag! Waww! Foto's zien er veelbelovend uit! Ik hoop dat je "zitvlakje" al wat minder pijn doet?! Vanavond gezellig met de vriendinnen je eerste nachtje slapen! Spannend... Ben al benieuwd naar jullie verhalen van morgen. Slaaplekker lieve schat! Kusjes mama xxx

  • 24 Juni 2015 - 19:12

    Ann:

    Hey Alec, Ik zie dat het al een super leuke dag is geweest. Amuseer je nog met je vrienden en geniet van het goede weer. Heeft de werkman je fiets nog losgekregen? Ben je niet in de vijver gevallen bij het maken van dat vlot? Ik denk dat dat wel een heel leuke ervaring was. Amuseer je nog bij de highlandgames en laat de spagetti lekker smaken. Dikke kusjes, mama SMAK XXX

  • 24 Juni 2015 - 19:23

    Wim (papa Daan):

    Vind ik leuk !

  • 24 Juni 2015 - 19:34

    Jan (papa Sarah):

    Hoi Sarah,

    Goed aangekomen? Lisa heeft jou rapport van de muziekschool meegebracht en het was goed.
    Geniet nog van de komende dagen en tot later.

    Groetjes van ons allen.

  • 24 Juni 2015 - 19:46

    Jill (mama Hanne):

    Hoi Hanne,

    Mijn berichtje van daarstraks is ook niet helemaal doorgekomen.
    Kato is net terug thuis van een drukke namiddag : snoepfeest van het dansen, zangkoor.
    Wij hebben deze avond ook spaghetti gegeten :-)
    Jullie hebben al leuke dingen gedaan, geniet er nog maar van.

    Groetjes van mama, papa en natuurlijk ook dikke knuffel van Kato

  • 24 Juni 2015 - 19:58

    Bert (papa Van Nicolas):

    Hoi ventje,

    blijkbaar al een leuke dag gehad. Vlotten bouwen die allemaal boven water blijven - chapeau. Highlandgames deze avond, ook iets om naar uit te kijken.
    Het weer blijft ook OK, dus de komende dagengewoon genieten en plezier maken, en denk er aan : YOLO

    Dikke kus XXXXX

    papa

  • 24 Juni 2015 - 20:06

    Sophie (zus Van Nicolas):

    Hallo, Beste broer

    Hier is het saai. Mama heeft vandaag de gang geschilderd, heb veel gezaagd en heb uiteindelijk mijn goesting gekregen : mijn oorbellen YES en seffens cake maken .



    DIKKE KUS
    Sophie

  • 24 Juni 2015 - 20:17

    Mama,papa En Zus Van Andreas:

    Amai, dat ziet er allemaal kei tof uit!
    Amuseer jullie maar!!!
    xxx

  • 24 Juni 2015 - 20:34

    Cindy (mama Jinte):

    Ik durf te wedden dat jij "één van de natste" uit het water bent gekomen... Niet?
    Dit is volledig je ding hé. Als het nu nog lekkere spaghetti was, kan het niet meer stuk!
    (Wij hebben paprika soep, gevulde paprika's en als dessert paprika's gegeten. Goed dat je bent mee gegaan he.)

  • 24 Juni 2015 - 20:39

    Peggy (mama Natalie):

    Hallo allemaal,
    Zo te horen is het daar weer heel leuk. En Natalie dat badpak had duidelijk van pas gekomen haha jij weet. De zus is goed terug thuis gekomen alleen haar poep deed wat pijn hihi. En Tiana die heeft weer heel de dag geslapen. Nog veel plezier en tot de volgende boodschap.
    Xxxjes van mama Valerie Julie papa en Tiana

  • 24 Juni 2015 - 21:03

    Helen ( Mama Van Rosalie ) :

    Dag lieve Rosalie, heb je lekker gegeten, en waren de highlandgames leuk? Straks lekker slapen, maar eerst natuurlijk flink babbelen, dat zal wel lukken.
    Dag schat veel plezier <3 dikke knuffels van mama, Harry en natúúrlijk een pootje van Cookie.
    XXXXX

  • 24 Juni 2015 - 21:06

    Julie (zus Van Natalie):

    Hey Natje,

    Ik heb u vanochtend niet meer gezien, maar ik wil je heel veel plezier wensen op je 3-daagse.
    Je had mijn smsje niet meer gelezen daarom dat ik het maar via de blog stuur.
    Maak het allemaal nog leuk daar!
    En een hele dikke kus voor Natalie.


  • 24 Juni 2015 - 21:14

    Steven (papa Fleur 6A):

    Dag Flodderke, precies wel keitof daar. Maak er maar een leuke 3 daagse van. Goe slapen en niet te lang tetteren. Tot snel. Dikke kussen , papa ***

  • 24 Juni 2015 - 21:18

    Lore (zus Van Fleur 6A):

    Heej fleurtje, kleine zus

    Hopelijk is het daar plezant en kun je je goed amuseren met de klas! Maak er maar een tof 3-daagse van. We zien je snel weer terug :) groetjes! xxx

  • 24 Juni 2015 - 21:23

    Jens (broer Van Fleur 6A):

    Hoii Fleur!

    Ik heb je jammer genoeg niet kunnen uitwuiven, maar ik wens je alvast een zeer leuk 3-daagse toe.
    Je hoeft me nog maar 2 dagen te missen :p
    dikke knuffel van je 'grote broer' xx

  • 24 Juni 2015 - 21:45

    Mama En Papa Van Marie:

    Hey Marie,
    Mijn 1ste berichtje van daarstraks was ook niet helemaal doorgekomen...
    Wat een superleuke 1ste dag, hopelijk gaan jullie allemaal heerlijk slapen! Ik ben benieuwd...
    En wat een geluk vandaag, vis en spaghetti op 1 dag! ;-))
    Slaapzacht, we kijken al uit naar de verhalen en foto's van morgen! XXX

  • 24 Juni 2015 - 21:59

    Herman Van Den Bogaert:

    Hey Marie, ziet er super leuk uit...
    Hopelijk kan je goed slapen in dat vreemde bed, maar met al je vriendinnetjes samen gaat dat kei goed gaan. Geniet nog morgen van al dat leuks.dikke kus bompa en Chanelleke

  • 24 Juni 2015 - 22:28

    Heidi (mama Van Jef):

    Hoi Jef,

    Ik zie dat jullie allemaal goed zijn aangekomen. Veel rust hebben jullie niet gehad want jullie moesten direct in actie schieten voor het bouwen van vlotten. Hopelijk is die van jullie blijven drijven. De highlandgames zullen nu ook al achter de rug zijn. Wat een leuke eerste dag. Kruip maar lekker onder de wol en we kijken allemaal al uit naar de berichtjes van morgen.
    Slaapwel mijn jongen. Dikke kus xxx

  • 24 Juni 2015 - 22:32

    Sandra (mama Van Jill):

    Hey Jill, ik zag al direct een mooie foto! Dat vlotten bouwen leek wel superleuk. Veel plezier nog de volgende dagen en tot gauw!!! Xxx mama en een pootje van de Jani :)

  • 24 Juni 2015 - 22:41

    Jimmy (papa Van Maxime):

    Hoi Maxime,

    En is het leuk daar?
    Ik denk van wel als ik zie wat er allemaal op jullie programma staat.
    Jullie hebben alvast veel geluk met het weer.
    Amuseer jullie maar goed daar.

    Dikke kus XXX

  • 24 Juni 2015 - 23:05

    Marc ( Papa Van Yordi ):

    Hoi Yordi,

    Late avond groeten:

    Highland games goed afgelopen?
    Geen gewonden gevallen ?
    blijkbaar was het lekker in het water bij de vlotten want de foto verraad het.
    Nu een stille nacht ( althans dat denken de juffen en meester Koen ) :)
    Maak er morgen nog een fantastische dag van.
    Dikke knuffels van Mama papa en Vicky xxx
    Tot morgen

    PS. Frans heeft ook gereageerd maar bij de " nog 5 nachtjes " ook Tante Rita en nonkel Toon.
    Juist ter info. Heb je briefje van oma en opa ook gevonden?

  • 24 Juni 2015 - 23:38

    Valerie (zus Natalie):

    Dag natalietje,

    Amai vlotte bouwen en dan nog is laten drijven ook jullie kunnen het beter dan mij.
    Ik ben heel thuis aangekomen helemaal uitgeput natuurlijk maar ik vond het heel fijn om mee te rijden.
    Ik ben al benieuwd naar wat er morgen voor jullie op het programma staat.
    nog heel veel plezier daar en tot vrijdag

    Dikke kus van u grote zus valerie XXX

  • 24 Juni 2015 - 23:54

    Heidi Vissenberg:

    Hallo Mippie,
    Wat leuke tijden daar. Jullie zullen nu al wel moe maar voldaan in jullie nestje liggen.
    Echt wel een vakantie voor jou! Flink wat avontuur!
    En de komende dagen voorspellen ze niets dan goed weer...Meiteke, geniet van de
    allerlaatste dagen in het 6 de. Toch een fantastische afsluiter dat jullie allemaal krijgen.
    Dikke XXX en knuffel Papa, Heidi en pootje van Flos. Koud zot :)

  • 25 Juni 2015 - 08:04

    Jill (mama Maxime):

    Hoi schattie,

    En, goed geslapen vannacht?
    Ons Elise was gisteren heel verdrietig omdat ze jou mist.
    Maar ik heb haar gezegd dat jij haar waarschijnlijk ook wel een beetje zal missen ;-)
    Waren de highlandgames leuk?
    Ik ben alvast nieuwsgierig naar de foto's.

    Ik moet je ook een dikke kus geven van Danie en Linda X

    Lieverd, veel plezier vandaag, het zonnetje is alvast weer van de partij!
    Genieten, genieten, genieten....

    Dikke smakkerd X
    Mama <3

  • 25 Juni 2015 - 08:33

    Cindy (mama Ayna):

    Hello meisje,

    Een beetje kunnen slapen vannacht? Waarschijnlijk van pure uitputting toch in slaap gevallen zeker! Als ik zie wat jullie allemaal gedaan hebben, ben ik toch wel een beetje veel jaloers!
    Hier is het enkel werken werken werken.
    Klein geheimpje: Emre heeft toegegeven dat hij jou toch wel een beetje mist. Maar dat mocht ik natuurlijk niet zeggen! Hij houdt zich wel aan de afspraak en is nog niet in jouw kamer geweest. Voor Jimmy wordt zeer goed gezorgd door Emre. Daar hoef je je geen zorgen over te maken.
    Ook ik mis je wel een beetje. De zetel is leeg zonder jou.
    Ik hoop dat jij zoveel leuks te doen hebt, dat missen er voor jou niet bij hoort!
    Nog veel plezier schatje! De zon is weer van de partij, altijd mooi meegenomen. Ik vraag me af of ik ooit jouw shortje nog zal proper krijgen.

    Groetjes,
    mama en papa (en Emre en vake zeggen ook dag!)

    PS: heb je je verrassing al gekregen?

  • 25 Juni 2015 - 08:49

    Moeke Van Marie:

    Goeie morge Marie,

    En hoe was je eerste nachtje slapen? Kort nachtje zeker wat babbelen en gieren en lachen of was het muisstil?
    Vandaag hebben jullie weer een zonnige en leuke dag hé. Geniet er maar goed van.
    Ik ga straks fietsen ook leuk hé?
    Dikke kus,
    Moeke xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Westmalle

Actief sinds 02 Juni 2015
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 7469

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: