Aangekomen - Reisverslag uit Westmalle, België van kasterlee - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Westmalle, België van kasterlee - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Juf Kris

24 Juni 2015 | België, Westmalle

Ja hoor, we zijn aangekomen! Stipt om 5 na 11 kwamen we na een leuke, toch wel beetje vermoeiende fietstocht aan bij ons paviljoen. Nog eens een dikke dankjewel voor al die papa's, mama's die ons begeleid hebben, de volgwagen en het bagagetransport. Leuk dat we op jullie mochten rekenen!
Eerst de kamers inspecteren en koffers uitladen. Volgens de juffen gaan er kinderen een maand blijven!
Het middagmaal hebben we ondertussen ook al op: een groentensoep, pureepatatjes met een flink stuk gebakken vis, warme en koude groenten, en een dessertje. Na even vrij gespeeld te hebben in de bossen is iedereen nu vertrokken naar de zwemvijver voor het vlottenbouwen en een fotozoektocht rond de zwemvijver. Ik ben benieuwd wie er straks droog terug komt. Ik ga alvast naar daar voor die fotootjes te trekken waar jullie al naar uitkijken. Tot straks!

• 24 Juni 2015 - 15:24

Broer Van Jelle:

Amai, dat eten moet wel lekker geweest zijn!!
    Goed dat de fietstocht vlot verlopen is.
    Ik ben al benieuwd naar alle foto's en alle activiteiten die jullie nog gaan doen!!:-)

• 24 Juni 2015 - 16:01

Mama Fleur Fordel:

Ik had ook wel zo'n lekker stuk gebakken vis willen eten! Mmmmm....

• 24 Juni 2015 - 16:11

Mama Milan Peeters:

Dat klinkt al supertof! Vlottenbouwen, fotozoektocht, ik ben benieuwd naar het resultaat!
    Flink gefietst allemaal :-)

• 24 Juni 2015 - 16:17

Lore + Mama Van Robbe De Bruyn:

Fijn om te horen dat jullie het daar al zo leuk hebben.
    Mmmmmm robbe was de vis lekker? ;)
    Groetjes lore en mama

• 24 Juni 2015 - 17:54

Kristen:

Morgen allemaal stijve benen ?

• 24 Juni 2015 - 18:13

Mama Van Marie En Loewie:

Dat was al een leuke 1ste dag! En al meteen je lievelingseten he meid!

• 24 Juni 2015 - 19:22

Marc ( Papa Van Yordi ):

Hoi Yordi, zijn de pijnlijke bovenbillen al wat beter na de fietstocht?
    Droog gebleven bij de vlotten?
    Veel plezier nog met de verdere activiteiten en goed slapen
    Groetjes Papa, Mama en Vicky

• 24 Juni 2015 - 20:59

Oma Van Rosalie Bollaan:

Hallo liefje. Ik wens je veel plezier.

Kus van opa en oma.

• 28 Oktober 2015 - 18:55