Nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Westmalle, België van kasterlee - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Westmalle, België van kasterlee - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes slapen

Door: juf Kris

Blijf op de hoogte en volg

19 Juni 2015 | België, Westmalle

Nog 5 nachtjes slapen en het is zover. Dan stappen we op onze fiets om 3 dagen in de mooie natuur te ravotten. De juffen en meester zijn volop bezig met de laatste voorbereidingen : de kamers zijn verdeeld, spelkoffer ingeladen, EHBO klaar, ............
En..... ja hoor, ze hebben een leuk nummertje ingestudeerd voor de playback show. Ik daag jullie uit om hen te overtreffen!
Nu maar hopen dat alle regen voor woensdag valt zodat wij onder een stralend zonnetje kunnen vertrekken.
Tot woensdagnamiddag, dan zijn we er weer met meer.............nieuws en de foto's van de heenreis.

Tot blogs,

  • 20 Juni 2015 - 14:56

    Ayna:

    ik heb er zin in we gaan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllll veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll lol trappen en lachen (hopelijk) laat slapen enz.... DUS IK HEB ER ZIN IN:)

  • 21 Juni 2015 - 10:34

    Yordi Verbelen:

    ik kijk er al naar uit

  • 21 Juni 2015 - 21:16

    MARIE :

    Ik heb er heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeel zin in om op meerdaagse te gaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 21 Juni 2015 - 23:10

    Natalie:

    Ik kijk er heel erg naar uit!
    'k Heb er veel zin in!
    Veel spelen enz...
    Tot dan,



    Grtjs Natalie van 6A

  • 22 Juni 2015 - 19:23

    Fleur:

    Ik heb er super veel zin in het word vast super leuk en we gaan heeeel veeeel lol maken en ik heb al zin om het eten te proeven het word vast heel lekker ps ik heb mijn koffers al ingepakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 23 Juni 2015 - 13:18

    Frans Kindt:

    Yordi zeer heel leuke dagen toegewenst. Maak er iets mooi van . Grtjs Frans en Jeannine

  • 23 Juni 2015 - 17:44

    Meester Koen:

    De laatste spullen moeten nog ingepakt worden en dan zijn we klaar voor onze driedaagse in De Hoge Rielen.

    De weersvoorspellingen zien er goed uit met vrijdag zo'n 25 graden.

    Ik wens alle kinderen en begeleiders een mooie fietstocht toe en wees welkom in het prachtige Kasterlee !








  • 23 Juni 2015 - 18:45

    Luna N.:

    Nog maar 1 nachtje slapen en het is zover ik sta te poppelen ik ben super nerveus voor hoe mijn kamer er uit ziet!!!




    Groetjes Luna N. uit 5A

  • 24 Juni 2015 - 07:22

    Rosalie:

    Waaaaah, vandaag vertrekken we !!!
    Heb er zoveel zin in !!
    HAHAHA.

  • 24 Juni 2015 - 09:16

    Wendy (mama Fleur 6A):

    Ik hoop dat jullie goed zijn aangekomen met de fiets en dat jullie je heel goed gaan amuseren.Laat de stress maar eens los van al die toetsen die je hebt moeten doen.Fleur wij gaan je keihard missen en zeker jou goed humeur thuis dikke kus en knuffel.Mama xxxxxxxx

  • 24 Juni 2015 - 10:41

    De Bont-Vermeylen:

    Jelle terwijl ik dit berichtje schrijf ben je op weg naar Kasterlee, het zonnetje komt al eens piepen en tovert een lach op jullie blije gezichtjes. Maak er fijne dagen van en geniet volop van alle leuke dingen tesamen met je vrienden! Een dikke knuffel van moeke en opa!

  • 24 Juni 2015 - 10:49

    De Bont-Vermeylen:

    Yordi ook voor jou een fijn verlof met veel plezier, het zonnetje is van de partij, het kan niet anders dan heel leuk worden! Tante Rita en Nonkel Toon. Dikke kus!

  • 24 Juni 2015 - 10:59

    Moeke & Voke Hanne:

    Hoi Hanne en de hele bende . Niet te moe van de fietstocht ? Geniet van de super plezante dagen . Tot vrijdag !!! Kussen moeke vokke.

  • 24 Juni 2015 - 12:29

    Mama Van Jelle:

    Hallo Jelle,
    Is het fietstochtje wat meegevallen? Geniet van de 3-daagse en het mooie weer!
    We kijken al uit naar de foto's en de verslagen!
    Dikke kus x mama

  • 24 Juni 2015 - 12:32

    Aneke (mama Britt):

    Brittje, Lieve schat,
    Ik hoop dat jullie allemaal goed zijn aangekomen!
    Geniet van deze dagen, ze zijn welverdiend!!!
    Nog een leuk en gezellig samenzijn alvorens de poort van het middelbaar opengaat!
    Schatteke, we missen je nu al!
    Vele groetjes & knuffels,
    Love you!❤️Xxxxxxxxxxxx

    Mama, papa Steve & Axelleke ❤️

  • 24 Juni 2015 - 12:36

    Sandra (mama Jill):

    Ondertussen zal iedereen aangekomen zijn! Het weer ziet er goed uit dus geniet er maar van. Jill, amuseer u heel goed !! Wij denken aan je!! Xxx mama

  • 24 Juni 2015 - 12:41

    Jill ( Mana Hanne):

    Hoi Hanne en heel de bende,

    Jullie hebben super goed gefietst. Wij zijn ook terug thuis geraakt met de auto

  • 24 Juni 2015 - 13:07

    Jill (mama Maxime):

    Hoi Maxime en co,

    Het was gezellig fietsen met jullie.
    Wij zijn wel met de auto teruggekomen hoor

  • 24 Juni 2015 - 13:23

    Jill (mama Maxime):

    Hoi Maxime en co,
    Het was gezellig fietsen met jullie. Wij zijn wel met de auto teruggekomen hoor.
    Veel plezier daar en ik kijk al uit naar je verhalen...
    Het weer is alvast ok!
    Dikke kus en knuffel van mama, papa, Elise en een lekje van Billie
    Xxxxxxxxxxxxxxx

  • 24 Juni 2015 - 13:28

    Mieke, Jelena En Raf:

    Hoi hanne, fleur en Maxime,

    Het is maar stillekes in de straat zonder de grote kinderen. Maak heel veel plezier ginder in de hoge rielen!! Ben stiekem toch ook wel benieuwd naar jullie verhalen.

    Groetjes xxxx

    Jelena, mieke en raf

  • 24 Juni 2015 - 14:00

    Kristien (mama Malien ):

    ik hoop maar ben er zeker van dat de fietstocht goed is verlopen....
    stilaan komt het zonnetje erdoor en zullen jullie kunnen genieten van buiten ravotten ...
    Veel plezier veel gelach en breng veeeel toffe verhalen mee terug!!!!
    dikke xx en knuffel ....Mamsie en Maya en Chinook

  • 24 Juni 2015 - 14:16

    Sara En Mama Van Lize:

    Lize,

    Ik ben er zeker van dat je veel plezier zal maken met je vriendinnetjes. Geniet ervan!

    groetjes
    mama, papa en Sara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Westmalle

Actief sinds 02 Juni 2015
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 7468

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: